marți, 4 aprilie 2017

Mesajul Preşedintelui PNL U.K. pentru liberalii Botoşăneni



Cred că este de o importanță majoră ca politica din România să fie făcută de tineri.
Astăzi vă scriu departe de casă, cu bucurie în suflet la aflarea veştii că în municipiul Botoşani, oraşul meu natal, a început competiția intenă a Partidului Național Liberal organizație în care am activat şi eu. Mai mare mi-a fost bucuria să aflu că în competiția pentru şefia organizației municipale este înscris  Gabi Alecsandru care este susţinut de o armată de suflete tinere ce vor să aducă schimbarea şi suflul necesar acestui partid pentru a pune în practică o politică curată, lipsită de interese de individ, o politică atât de necesară statului român în vederea dezvoltării durabile şi a creării condiţiilor necesare întoarcerii tinerilor acasă, la patria mamă.
Faptul că eu am fost ales preşedinte al P.N.L. Marea Britanie de către tineri plecați din țară pentru a munci nu este decât un mare semnal de alarmă pentru toți colegii mei din Botoşani.
Este timpul ca liberalii Botoşăneni sa aleagă dintre ei un lider tânăr de perspectivă, bine educat, care poate să facă puntea de trecere dintre seniori si tineret. Trebuie să întelegem că fără tineri spiritul viu al unui partid moare. Dragi colegi liberali botoşăneni, A inceput istoria dar haideți sa o scriem cu stiloul nostru!!!.
Eu susțin schimbarea, susțin tinerii in Partidul Național Liberal.
Cu stimă,
Alex Ostafe
Preşedinte P.N.L. Marea Britanie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu